2010-03-22 | 21:23:41

Godnatt

 

Irriterad as hell är jag just nu :c
Och min mage har svällt typ 15 cm i omkrets på
10 minuter, men det börjar gå ner nu. Ringde rådgivningen
och hon påstod att det inte alls var något fel.
Nej absolut inte, uppsväld ska man ju vara varje dag. Inte. :@@

Imorgon är det middag för familjen,
och nerverna spökar nu så har både spytt och
och huvudvärken har inte gått över än.
Skit kväll om jag ska vara helt ärlig.

Ska somna ihop med en underbar vän,
men först ska jag kolla på dom svenska fruarna i hollywood. :}

Hoppas ni får en bra natt,
att ni sover gott och att ingen ringer på
dolt nummer till er inatt och börjar babbla
om lisa på mc donald's
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: