2010-03-26 | 15:25:28

Sverigedemokraterna.

Om jag hade varit 18 och fått rösta så hade jag gjort det på
sverigedemokraterna. Inte för att dom inte gillar invandrare,
utan för att dom har vissa punkter som jag tycker är rätt.

På bilddagboken hade dom en fråga om vilket parti man skulle
rösta på, och flest hade svarat sverigedemokraterna. Men
man kan ju undra om dom gör det för dom tror att
Sverige kommer att bli fritt på invandrare, eller om dom gör
det för att dom igentligen vet vad det handlar om.
& sen finns det dom som blev riktigt förbannade när
dom såg att sverigedemokraterna låg så bra till som dom gjorde.

MEN! Vi svenskar (som är födda i sverige) måste faktiskt börja
tänka på sverige lite mer. Det finns folk som tänker "ja men såklart
att vi måste hjälpa dom i andra länder som har det svårt
" men öppna
ögonen och se att det finns folk i sverige som har det svårt också.

Vi har inte jobb så det räcker till svenskt folk, och lönerna är
skit kassa för vissa av oss. Medans dom som kommer från ett annat
land lever på våra pengar, åker i dyra bilar osv..
Dom skiter faktiskt i våra lagar om vissa av er inte ser det,
men om vi hade bott i deras land, tror ni vi kunde leva som vi gör nu?

Slöja är ett exempel. Det är deras religon, från deras land. Dom får
leva med dethär i Sverige, men jag tycker fortfarande att det är
helt fel. Kommer dom till Sverige ska dom väl följa våra traditioner,
precis som vi hade fått gjort om vi invandrade i deras land.

Här snor dom allt dom kommer åt (självklart inte bara invandrare)
men om vi hade pallat ett äpple från grannen i deras land
hade vi säkert blivit av med handen.

Senast när jag gick ifrån skolan idag såg jag fyra pojkar
som inte kommer från sverige, dom stod vid soptunnorna och
plockar burkar, snor cyklar från vårat föråd osv..
Ni kan ju förtusan inte säga att det är mysigt och så gör ju inte vi?

Jag skulle kunna göra denhär texten ack så lång,
men jag nöjer mig här innan jag blir knivmördad. Men jag
hoppas att ni som läser förstår min åsikt.

SAMTIDIGT! Så tycker jag att invandrare som går i skolan,
sköter sig och lever som vi svenskar inte ska bli utsända.
Tyvärr blir dom ju det. När det finns så många andra
som kan skickas hem istället.

Men vi svenskar måste faktiskt inse,
att vi kan inte ta in fler invandrare sålänge
som vi inte har jobb och pengar till oss "svenskar".
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: