2010-03-22 | 21:15:00

En sista jäkla gång!

 

En sista jävla gång, tänker jag dra upp dethär. Och den som påpekar något annat ska få något otrevligt UPPKÖRT på ett olämpligt ställe. :@@

JAG OCH SEBASTIAN ÄR BARA KOMPISAR! Ni äckliga idioter som inte har något annat för er och håller koll på om hans bil är utanför, om jag åker med honom eller är hos honom kan helt ärligt skaffa er ett liv. Något annat måste ni väl ha att göra? Om inte , sök hjälp för tusan!

Vem som helst, får skriva vad som helst till mig. Om dom vill det själva. JAG ÄR SINGEL! Alltså, så är inte jag och Sebastian ihop igen. Och skulle vi vara ihop igen, så lovar jag att komma ut med den informationen. Men vi insåg att vi passar bäst som vänner, och varför skulle ni få hindra oss från att umgås med varandra bara för att vi inte är ihop? Och dessutom så umgås vi inte hela tiden heller, så det kanske ni också printa in.

SAMMANFATTNING ; Jag umgås med VEM JAG VILL, NÄR JAG VILL & HUR JAG VILL. Och om någon får för sig något annat så ber jag er dra åt helvete. OCH DESSUTOM - varför prata om mig nu, när ni aldrig hälsat på mig förut ens? GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSH!
Inte ett sms till vill jag ha, inte ett samtal. Ni ska inte bry er om vi är ihop igen eller inte, för bryr ni er inte om något annat så kvittar de.

(Jag vill heller inte ha ett sms om att "sover du ensam! osv.. JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT trött på att ni bryr er om skit saker!)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: